/Files/images/IMG_0155.jpg

ГОРДІСТЬ УЧИТЕЛЯ - В УЧНЯХ

У РОСТІ ПОСІЯНОГО НИМ НАСІННЯ

Д. І. Менделєєв

Один із пріоритетних напрямів роботи з учнівською молоддю визначає участь учнів у олімпіадах та науково-дослідницьку і пошукову діяльність. Бо, як стверджують науковці, в кожній дитині закладені певні здібності, тільки в одних вони проявляються дуже яскраво й виразно, а в інших залишаються дрімати всередині. Родзинка "обдарованості" не тільки в природних даних, а й у вагомій ролі родинного та шкільного виховання, життєвих умов.

З перегорнутим листком календаря, піснею шкільного дзвінка, розпочався ще один, 2015-2016 навчальний рік в історії Літківської загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів ім. М.П. Стельмаха

/Files/images/IMG_8694.jpg

Учні повинні усвідомити, що розвиток інтелекту необхідний їм для успішного майбутнього. Формування інтелекту відбувається не тільки у навчальній діяльності, але й в інтелектуально спрямованому спілкуванні й позакласних видах діяльності. Інтелектуальні можливості – це не тільки успішність у навчанні, але й усвідомлення свого внутрішнього світу, своїх можливостей, свого емоційного стану й стану інших людей. Виховання інтелекту – це створення умов для самореалізації, конструктивної взаємодії з навколишнім середовищем, прагненням до вдосконалювання себе. Здоровий інтелект – це розумна поведінка у всіляких передбачених ситуаціях.

/Files/images/den_vishivanki/День вишиванки 21.05.2015014 (10).jpg

АФОРИЗМИ ПРО НАВЧАННЯ І ШКОЛУ

1. Байдикування на уроках, відсутність розумової праці там, де вона має бути, - головна причина відсутності вільного часу. (В.О.Сухомлинський)

2. Запам'ятовувати вміє той, хто вміє бути уважним. (С.Джонсон)

3. Треба багато вчитися, щоб знати хоча б трішечки. (М.Монтеск'є)

4. Навчаючи інших, ми вчимося самі. (Сенека)

5. Навчання - це лише одна з пелюсток тієї квітки, що зветься вихованням. (В.О.Сухомлинський)

Кiлькiсть переглядiв: 2115

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.