ГОРДІСТЬ УЧИТЕЛЯ - В УЧНЯХ
У РОСТІ ПОСІЯНОГО НИМ НАСІННЯ
Д. І. Менделєєв
Один із пріоритетних напрямів роботи з учнівською молоддю визначає участь учнів у олімпіадах та науково-дослідницьку і пошукову діяльність. Бо, як стверджують науковці, в кожній дитині закладені певні здібності, тільки в одних вони проявляються дуже яскраво й виразно, а в інших залишаються дрімати всередині. Родзинка "обдарованості" не тільки в природних даних, а й у вагомій ролі родинного та шкільного виховання, життєвих умов.
З перегорнутим листком календаря, піснею шкільного дзвінка, розпочався ще один, 2015-2016 навчальний рік в історії Літківської загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів ім. М.П. Стельмаха
Учні повинні усвідомити, що розвиток інтелекту необхідний їм для успішного майбутнього. Формування інтелекту відбувається не тільки у навчальній діяльності, але й в інтелектуально спрямованому спілкуванні й позакласних видах діяльності. Інтелектуальні можливості – це не тільки успішність у навчанні, але й усвідомлення свого внутрішнього світу, своїх можливостей, свого емоційного стану й стану інших людей. Виховання інтелекту – це створення умов для самореалізації, конструктивної взаємодії з навколишнім середовищем, прагненням до вдосконалювання себе. Здоровий інтелект – це розумна поведінка у всіляких передбачених ситуаціях.
Коментарi