ПЛАН

ЗАСІДАНЬ МЕТОДИЧНОЇ РАДИ ШКОЛИ

НА 2019-2020 НАВЧАЛЬНИЙ РІК

ЗАСІДАННЯ І. ІВЕРЕСЕНЬ

№ п/п Зміст Відповідальні
1. Підсумки роботи методичної ради за 2018-2019 навчальний рік. Директор школи Заступник директора з НВР
2. Обговорення і затвердження плану роботи методичної ради на 2019-2020 навчальний рік. Директор школи Заступник директора з НВР Голови ШМО
3. Розподіл обов’язків між членами методичної ради. Директор школи Заступник директора з НВР Голови ШМО
4. Затвердження плану роботи щодо підготовки учнів до проведення І та ІІ турів олімпіад з базових дисциплін (шкільних і районних). Голови ШМО
5. Обговорення і затвердження планів роботи шкільних МО на2019-2020 навчальний рік. Заступник директора з НВР
6. Затвердження плану проведення предметних тижнів в 2019-2020 навчальному році. Заступник директора з НВР
7. Обговорення нових навчальних програм з базових дисциплін, рекомендацій Міністерства освіти й науки України щодо викладання предметів. Заступник директора з НВР Голови ШМО
8. Організація роботи школи молодого вчителя. Заступник директора з НВР
10. Поновлення інформаційних матеріалів (на стендах) в методичному кабінеті. Голови ШМО
11. Інформація про нормативні документи з питань організації навчально-виховного процесу. Заступник директора з НВР
12. Огляд методичної літератури за літній період. Бібліотекар

ЗАСІДАННЯ ІІ ЖОВТЕНЬ

№ п/п Зміст Відповідальні
1. Робота з обдарованими дітьми. Звіт учителів про науково-дослідницьку роботу учнів та учителів у районному територіальному відділенні МАН України. Заступник директора з НВР
2. Обговорення і затвердження списків учнів для участі у районних олімпіадах з базових дисциплін. Голови ШМО
3. Про участь учителів школи в районному конкурсах “Учитель року”. Заступник директора з НВР
4. Затвердження плану підготовки та проведення атестації педагогічними працівниками школи. Заступник директора з НВР
5. Курсова перепідготовка вчителів протягом навчального року. Заступник директора з НВР
6. Організація взаємовідвідування уроків. Аналіз особливостей сучасного уроку. Заступник директора з НВР
7. Огляд нормативних, директивних документів, новинок психолого-педагогічної літератури. Бібліотекар

ЗАСІДАННЯ ІІІЛЮТИЙ

№ п/п Зміст Відповідальні
1. Аналіз участі учнів у І та ІІ турах олімпіад з базових дисциплін, конкурсах, творчих робіт МАН Заступник директора з НВР
2. Гурткова та позакласна робота з предметів. Заступник директора з ВР
3. Самоосвіта учителів школи. Заступник директора з НВР
4. Методичні рекомендації щодо випуску друкованої продукції вчителями школи. Заступник директора з НВР
5. Звіт про роботу ШМО. Голови ШМО
6. Ознайомлення з новинами методичної літератури. Бібліотекар

ЗАСІДАННЯ ІV ТРАВЕНЬ

№ п/п Зміст Відповідальні
1. Результати чергової атестації вчителів школи та підсумки курсової перепідготовки. Директор школи Заступник директора з НВР
2. Підготовка та організація проведення державної підсумкової атестації. Директор школи Заступник директора з НВР
3. Стан навчально-виховного процесу в школі. Директор школи Заступник директора з НВР
4. Робота з молодими вчителями. Заступник директора з НВР
5. Робота курсів за вибором Заступник директора з НВР
6. Обговорення нормативних документів. Заступник директора з НВР
7. Сучасні педагогічні технології, комп’ютеризація у навчально-виховному процесі. Заступник директора з НВР
8. Огляд методичної літератури. Бібліотекар

ЗАСІДАННЯ V ЧЕРВЕНЬ

№ п/п Зміст Відповідальні
1. Діяльність роботи шкільних МО щодо вдосконалення педагогічної майстерності та фахового рівня педагога. Голови ШМО
2. Підведення підсумків проведення державної підсумкової атестації в школі. Директор школи Заступник директора з НВР.
3. Стан проведення предметних тижнів. Заступник директора з ВР
4. Виконання наказу про методичну роботу в школі. Директор школи Заступник директора з НВР
5. Інформаційні зведення з періодичної преси, методичних видань. Директор школи Заступник директора з НВР
6. Аналіз роботи педколективу над проблемними питаннями школи. Директор школи
7. Обмін думками та пропозиціями щодо складання річного плану роботи школи та планування методичної роботи на наступний навчальний рік. Голови ШМО

С П И С О К

ЧЛЕНІВ МЕТОДИЧНОЇ РАДИ

2019-2020навчальний рік

№ п/п П.І.Б Примітка
1. Самойленко-Граждан Г.В. голова методичної ради;
2. Олізар О.М. заступник голови методичної ради
3. Кузьмич Т. В. секретар методичної ради
Члени методичної ради
1. Уткіна Г.Г. керівник метододоб’єднання вчителів початкових класів;
2. Кулініч О.В. керівник методоб’єднання вчителів філологів
3. Сацьків Я.Ф. керівник методоб’єднання вчителів суспільно-природничого циклу;
4. Юрченко І. О. кервник ШМО фізико-математичного циклу;;
5. Журбас С.О. керівник ШМО художньо-естетичногонапряму та трудового навчання
6. Бабич З.О. Керівник ШМО асистентів вчителів, практичного психолога, соціального педагога «Крок до дитини»
7. Герус М.М. Керівник ШМО вчителів фізичної культури
8. Денисенко О.В. Керівник ШМО класних керівників 1 – 11 класів

Загальні положення

Методичне об'єднання є основним структурним підрозділом методичної служби освітньої установи, що здійснює проведення навчально-виховної, методичної, дослідно-експериментальної і позакласної роботи зокрема або декількома спорідненими навчальними предметами.

Методичне об'єднання організовується за наявності не менше трьох вчителів з одного предмету або з однієї освітньої області. До складу шкільного методичного об'єднання можуть входити вчителі суміжних і споріднених дисциплін.

В освітніх установах можуть також створюватися методичні об'єднання вихователів, класних керівників і т.п.

Кількість методичних об'єднань та їх чисельність визначаються виходячи з необхідності комплексного рішення поставлених перед навчальним закладом завдань і встановлюються наказом директора школи і штатами.

Вчителі, що входять до складу методичного об'єднання, викладають предмет з відповідної освітньої галузі.

Шкільні методичні об'єднання створюються, реорганізуються і ліквідуються директором школи за поданням заступника директора з методичній роботі (заступник директора з НВР).

Шкільні методичні об'єднання безпосередньо підпорядковуються заступнику директора з методичної роботи (заступник директора по НВР).

Шкільні методичні об'єднання у своїй діяльності дотримуються Конвенції про права дитини, керуються Конституцією і законами України, указами Президента України, рішеннями Кабінету Міністрів, органами управління всіх рівнів з питань освіти і виховання, а також Статутом і правовими актами школи, наказами і розпорядженнями директора.

Навчально-виховну, методичну і дослідно-експериментальну роботу методичні об'єднання здійснюють на основі дійсного Положення, наказів і директив Міністра освіти України, а також рекомендацій районного відділу освіти та департаменту освіти ЛОДА. З питань внутрішнього порядку вони керуються правилами і нормами охорони праці, техніки безпеки і протипожежного захисту, статутом школи, Правилами внутрішнього трудового розпорядку, трудовими угодами (контрактами).

Завдання і напрями діяльності методичного об'єднання

Методичне об'єднання як структурний підрозділ освітньої установи створюється для вирішення певної частини завдань, покладених на навчальний заклад:

- задоволення потреб школярів в інтелектуальному, культурному і етичному розвитку;

- організація і проведення на високому професійному рівні навчально-виховної, методичної і дослідно-експериментальної роботи з однієї або декількох споріднених дисциплінах;

- вдосконалення методики проведення різних видів занять та їх навчально-методичного і матеріально-технічного забезпечення;

- підвищення педагогічної кваліфікації вчителів;

- проведення педагогічних експериментів;

- організація і проведення роботи з професійної орієнтації випускників і підготовка їх до вступу у вищі навчальні заклади.

Основні форми роботи в методичному об'єднанні:

- проведення педагогічних експериментів з проблем методики навчання і виховання учнів та впровадження їх результатів в освітній процес;

- круглі столи, наради і семінари з навчально-методичних питань, творчі звіти вчителів і т.п.;

- засідання методичних об'єднань з питань методики навчання і виховання школярів;

- відкриті уроки і позакласні заходи щодо предмету;

- лекції, доклади, повідомлення і дискусії з методики навчання і виховання, питання загальної педагогіки і психології;

- вивчення і реалізація в навчально-виховному процесі вимог керівних документів, передового педагогічного досвіду;

- проведення методичних тижнів;

- взаємовідвідування уроків;

- контроль за якістю проведення навчальних занять.

Основні напрями діяльності методичного об'єднання:

- аналіз результатів освітньої діяльності по предметах;

- участь в розробці варіативної частини навчальних планів, внесення змін у вимоги до мінімального об'єму і змісту навчальних курсів;

- розробка інтегрованих навчальних програм по предметах, що вивчаються, та узгодження їх з програмами суміжних дисциплін для більш повного забезпечення вимог державних освітніх стандартів;

- підготовка і обговорення навчально-методичних і дидактичних матеріалів по предметах;

- проведення предметних відкритих уроків і відкритих позакласних заходів;

- підготовка і обговорення докладів з питань методики викладання навчальних предметів, підвищення кваліфікації і кваліфікаційного розряду вчителів;

- обговорення доповідей з методики викладання принципових питань програми, обговорення і затвердження календарно-тематичних планів;

- обговорення методики проведення окремих видів навчальних занять і змісту дидактичних матеріалів до них;

- розгляд питань організації, керівництва і контролю дослідницькою роботою вчителів;

- організація і проведення педагогічних експериментів з пошуку та впровадженню нових інформаційних технологій навчання;

- застосування на уроках діалогових автоматизованих систем і навчальних курсів, експертно-навчальних систем, демонстраційно-навчальних комплексів і т.д.;

- розробка і вдосконалення засобів підвищення наочності навчання (термінальних і дисплейних комплексів, макетів, стендів, діафільмів, таблиць і т.д.), а також методики їх використовування в навчальному процесі;

- вдосконалення навчально-лабораторної бази (лабораторних і спеціальних класів, кабінетів з інформатики);

- взаємовідвідування занять як у всередині методичного об'єднання, так і між вчителями різних методичних об'єднань з метою обміну досвідом і вдосконалення методики викладання навчальних предметів;

- сумісні засідання із спорідненими і взаємозабезпечуючими ШМО в цілях обміну досвідом роботи;

- вивчення досвіду роботи споріднених ШМО інших навчальних закладів і обмін досвідом з цієї роботи;

- вибір і організація роботи наставників з молодими фахівцями і малодосвідченими вчителями;

- розробка положень про проведення конкурсів, олімпіад, змагань по предметах.

Робота методичних об'єднань

Очолює методичне об'єднання голова, що призначається директором школи з числа найдосвідченіших педагогів за узгодженням з членами методичного об'єднання.

Робота методичного об'єднання проводиться відповідно до плану роботи на поточний навчальний рік. План складається головою методичного об'єднання, узгоджується із заступником директора з НВР та затверджується директором школи.

Засідання методичного об'єднання проводяться не рідше два рази на семестр. Про час і місце проведення засідання голова методичного об'єднання зобов'язаний поставити до відома заступника директора школи з НВР. З кожного з обговорюваних на засіданні питань приймаються рекомендації, які фіксуються в журналі протоколів. Рекомендації підписуються головою методичного об'єднання.

При розгляді питань, що зачіпають тематику або інтереси інших методичних об'єднань, на засідання необхідно запрошувати їх голів (вчителів).

Права методичного об'єднання

Методичне об'єднання має право:

- готувати пропозиції і рекомендувати вчителів для підвищення кваліфікаційного розряду;

- висувати пропозиції про поліпшення навчального процесу в школі;

- ставити питання про публікацію матеріалів про передовий педагогічний досвід, накопичений на методичному об'єднанні;

- ставити питання перед адміністрацією школи про заохочення вчителів методичного об'єднання за активну участь в експериментальній діяльності;

- рекомендувати вчителям різні форми підвищення кваліфікації;

- звертатися за консультаціями з проблем навчальної діяльності і виховання школярів до заступників директора школи;

- вносити пропозиції по організації і змісту атестації вчителів;

- висувати від методичного об'єднання вчителів для участі в конкурсах «Вчитель року» і «Класний керівник».

Контроль за діяльністю методичного об'єднання

Контроль за діяльністю методичного об'єднання здійснюється директором школи, його заступниками НВР відповідно до планів методичної роботи школи і внутришкільного контролю, затверджених директором школи.

Презентація шкільного ШМО вчителів математики та фізики

wym-1448569646431

Математика - цариця всіх наук . Її улюблениця - істина, її вбрання - простота і ясність . Палац цієї володарки оточено тернистими зарослями, і, щоб досягти його, кожному доводиться пробиратися крізь хащі. Краса його відкривається лише розуму, що любить істину і загартований у боротьбі з труднощами, і такому, який свідчить про незвичайну схильність людини до заплутаних, але невичерпних і піднесених розумових насолод.

План роботи м/о класних керівників

Вкладення
Кiлькiсть переглядiв: 878

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.